The Ascent – cyberpunkowe RPG akcji, które miało swoją premierę w zeszły czwartek – pomimo pozytywnych pierwszych recenzji, zmaga się z paroma problemami dotyczącymi wersji dostępnej w abonamencie Xbox Game Pass. Jak donoszą gracze, ta edycja gry nie ma kilku graficznych aspektów, które znajdziemy na Steamie.
Przede wszystkim chodzi o wsparcie dla DLSS oraz ray tracingu. Niektórzy narzekają też na brak opcji zmiany poziomu trudności, długi czas ładowania poziomów, a nawet problemy z polskim tłumaczeniem. Na te wszystkie niedogodności natkniemy się wyłącznie, jeżeli pobierzemy
The Ascent z usługi Xbox Game Pass na PC.
Współzałożyciel odpowiedzialnego za grę studia
Neon Giant, Tor Frick, odniósł się do większości zarzutów na Twitterze. Przyznał, że twórcy pracują nad „wyrównaniem” obu wersji i chcą zrobić to najszybciej, jak to tylko możliwe. Ponadto Frick podkreślił, że edycja znajdująca się w Xbox Game Passie znacząco różni się w technicznych aspektach od tej ze Steama, więc proces naprawy wspomnianych błędów zajmie trochę czasu.
Źródło:
"Ness" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-08-01 14:38:28
|
|